Арнайы білім беру ұйымдарының және білім беру ұйымдарының арнайы педагогтері үшін Педагогтің білімін бағалау
Педагогтің білімін бағалау (бұдан әрі - ПББ) – педагогтің білім деңгейін анықтау мақсатында өткізілетін тестілеу рәсімі.
Арнайы білім беру ұйымдарының және білім беру ұйымдарының арнайы педагогтері үшін педагогтің білімін бағалау екі блоктан тұрады, барлығы 50 тест тапсырмасы:
бірінші блок «Бейіні бойынша пәндік білім» 30 тапсырмадан тұрады;
екінші блок «Арнайы педагогика және психология» 20 тапсырмадан тұрады.
Педагогтердің білімін бағалаудың жалпы уақыты 80 минутты құрайды.
Тапсырмалар қолданыстағы нормативтік құжаттар, стандарттар, типтік бағдарламалар, тест спецификациялары, әдістемелік ұсынымдар, техникалық тапсырмалар және т.б. негізінде жасалады.
Тест спецификациясы – тест тапсырмаларының базасын жасау бойынша, жұмыстың құрылымы мен мазмұнын айқындайтын құжат. Тест спецификациясы тесттің негізгі сипаттамалары, тест тапсырмаларының мазмұны және нысандарын тұтастай қамтиды. Спецификацияда тест мақсаттары, міндеттері, жоспары және құрылымы, туралы ақпарат, сондай-ақ тест тапсырмаларының әзірлемесіне және тест материалдарына іріктелуіне қойылатын негізгі талаптар көрсетіледі.
Тест тапсырмалары тест тапсырмаларының базасына енгізілгенге дейін бірінші және екінші сараптамадан, бірінші және екінші түзетуден, сондай-ақ апробациядан өтеді.
Тест тапсырмаларының бірінші, екінші сараптамасы әзірленген тест тапсырмаларының сапасын кешенді бағалау және оларды редакциялау мақсатында жүзеге асырылады. Әзірлеушілер мен сарапшылар ретінде оқыту мен оқу жетістіктерінің сапасын бағалауда тәжірибесі бар, облыстық, қалалық білім басқармалары ұсынған білім беру ұйымдарының педагогтары, сондай-ақ жоғары оқу орындарының оқытушылары тартылады.
Тест құрылымы
Блок |
Тапсырма саны |
Тапсырманың формасы |
|
Бейіні бойынша пәндік білім |
30 |
20 |
Бір дұрыс жауапты таңдау |
10 (2 мәнмәтіндік тапсырманың әрқайсысына 5 тапсырмадан) |
Бір дұрыс жауабы таңдалатын мәнмәтіндік тапсырмалар |
||
Арнайы педагогика және психология |
20 |
20 |
Бір дұрыс жауапты таңдау |
ПББ балдарын бөлу
Санаттар |
Блок |
Пән бойынша балдар |
Біліктілік тестінен өту үшін (%) |
Біліктілік тестінен өту үшін (балдар) |
Педагог |
Бейіні бойынша пәндік білім: 1) «Сурдопедагогика» (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) «Тифлопедагогика» (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) «Логопедия» (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) «Дефектология (олигофренопедагогика)» (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). |
30 |
50% |
25 |
|
Арнайы педагогика және психология |
20 |
|
|
Педагог - модератор |
Бейіні бойынша пәндік білім: 1) «Сурдопедагогика» (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) «Тифлопедагогика» (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) «Логопедия» (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) «Дефектология (олигофренопедагогика)» (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). |
30 |
60% |
30 |
|
Арнайы педагогика және психология |
20 |
|
|
Педагог - сарапшы |
Бейіні бойынша пәндік білім: 1) «Сурдопедагогика» (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) «Тифлопедагогика» (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) «Логопедия» (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) «Дефектология (олигофренопедагогика)» (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). |
30 |
70% |
35 |
|
Арнайы педагогика және психология |
20 |
|
|
Педагог -зерттеуші |
Бейіні бойынша пәндік білім: 1) «Сурдопедагогика» (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) «Тифлопедагогика» (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) «Логопедия» (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) «Дефектология (олигофренопедагогика)» (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). |
30 |
80% |
40 |
|
Арнайы педагогика және психология |
20 |
|
|
Педагог - шебер |
Бейіні бойынша пәндік білім: 1) «Сурдопедагогика» (есту қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 2) «Тифлопедагогика» (көру қабілеті зақымдалған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 3) «Логопедия» (сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін); 4) «Дефектология (олигофренопедагогика)» (зияты зақымдалған, психикалық дамуы тежелген балалармен, қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылысы немесе қиындықтары бар балалармен жұмыс істейтін арнайы педагогтер үшін). |
30 |
90% |
45 |
|
Арнайы педагогика және психология |
20 |
|
|
Бағалау:
Бір дұрыс жауап таңдалған тапсырма үшін 1 балл, дұрыс орындалмаған тапсырмаға 0 балл беріледі.