8 (7172) 317 404
info@testcenter.kz
Тестіленушінің жеке кабинеті

Жаңалықтар

Ұлттық біліктілік тестілеудегі «Оқыту әдістемесінің» мазмұны мен дереккөздері туралы ақпарат

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық тестілеу орталығы 2018 жылдың мамыр айында бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдарындағы педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау үшін жаңа форматтағы Ұлттық біліктілік тестілеуді өткізуді жоспарлап отыр.

Тестілеуде жалпы 100 тапсырма, «Пәндік білімнен» – 70, «Оқыту әдістемесінен» – 30 тапсырма болады.

«Оқыту әдістемесінің» тақырыптары:

Тақырып

Тақырыпша

1.

 

Тәрбие әдістемесі

 

1.

Тәрбие үдерісінің ұстанымдары. Тәрбие үдерісінің негізгі бағыттары.

2.

Тәрбие әдістері

2.

 

Оқыту үдерісі

 

1.

Оқыту үдерісінің ұстанымдары

2.

Оқытудың әдістері мен формасы

3.

Оқу үдерісін ұйымдастыру және басқару

1.

Сабаққа даярлық, педагогикалық талдау және оқу үдерісінің рефлексиясы

2.

Мұғалімнің инновациялық іс-әрекеті

4.

Педагогикалық психология

 

1.

Оқыту мен тәрбиелеудің психологиясы

2.

Педагогикалық іс-әрекет психологиясы

5.

Оқыту мен сабақ берудегі жаңа амал тәсілдер

 

1.

Когнитивті даму мен тиімді сабақ беру

2.

Қалай оқу керектігін оқыту. Метатаным. Естің түрлері.

3.

Сыныптағы диалогтың маңызы. Әңгіме түрлері. Сұрақ қою.

4.

Оқытудағы АҚТ. Сабақ беруді жоспарлауда оқыту мен сабақ берудегі жаңа амал тәсілдерді есепке алу.

6.

Сыни ойлауға үйрету

1.

Сыни ойлауды дамыту

7.

Оқу жетістіктерін бағалау

1.

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Кері байланыс

8.

Талантты және дарынды балаларды оқыту

1.

Талантты және дарынды балаларды оқытудың стратегиясы, ұстанымдары мен амал тәсілдері

9.

Тәжірибені зерттеу

1.

Сабақты зерттеу және тәжірибені зерттеудің амал тәсілдері мен стратегиясы

Сонымен қатар, «Оқыту әдістемесінен» тест тапсырмаларына дайындық барысында төменде берілген әдебиеттерге сүйенуге болады:

1. «Общая педагогика» в 2-х томах. Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н./ Москва: Академия, 2003 г.

2. «Педагогическая психология. Зимняя И.А./ Ростов-на Дону, 1997 г., 2004.

3. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы және Кембридж университетінің білім беру факультетімен бірлесіп құрастырған «Мұғалімге арналған нұсқаулық» – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017.

4. «Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық» (оқу-әдістемелік құрал) – О.И.Можаева, А.С.Шилибекова, Д.Б.Зиеденованың редакциясымен – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2016.

5. «Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық» (оқу-әдістемелік құрал) О.И.Можаева, А.С.Шилибекова, Д.Б.Зиеденованың редакциялауымен – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2017.

6. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы және Кембридж университетінің білім беру факультетімен бірлесіп құрастырған «Мұғалімге арналған нұсқаулық» («Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы) – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2015.

7. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы және Кембридж университетінің білім беру факультетімен бірлесіп құрастырған «Мұғалімге арналған нұсқаулық» («Мектептегі мұғалім көшбасшылығы» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы) – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2016.

8. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы және Кембридж университетінің білім беру факультетімен бірлесіп құрастырған «Мұғалімге арналған нұсқаулық» («Тиімді оқыту мен оқу» Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы) – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, 2016.




  • МЕКТЕП ТҮЛЕКТЕРІ МЕН ТАЛАПКЕРЛЕРГЕ
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • ДОКТОРАНТУРА МЕН МАГИСТРАТУРАҒА ТҮСУШІЛЕРГЕ
  • ОҚУШЫЛАР МЕН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРГЕ